Külső köpeny és fenéklemez: AISI 304 korrózióálló acélból készül.
Különös tekintettel a köpenyre, mely AISI 304L (alacsony karbon tartalmú) korrózióálló acélból készül azért, hogy elkerülhető legyen a hegesztési területen megjelenő korrózió.

Felső konzol: öntöttvas nikkelezve, rozsdamentes acélból készült felső védőlemezzel.

Felső konzol – köpenyrögzítés: kisebb motoroknál 4 beszúrással, 3 LE-nél nagyobbaknál 6 beszúrással rögzítve, ez biztosítja a tökéletes egytengelyűséget és a kiváló stabilitást hosszabb szivattyúkkal való párosításoknál.

Csúszógyűrűs tömítés: standard kivitel grafit-kerámia.

Felső/alsó golyós csapágyazás: kellően túlméretezve a motor hosszú élettartamának érdekében.

Állórész: 24-réses lamellás kivitel, a maximális villamos hatásfok eléréséhez. Hermetikusan zárt, finomított fehér ásványi olajba merítve, melyet a gyógyszer-, élelmiszer- és kozmetikai iparban is használnak (FDA bevizsgált). Vákuum-eljárással töltve, a tökéletes kitöltés és a kiváló elektromos szigetelés érdekében.

Könnyen cserélhető kábelcsatlakozás: tökéletes tömítést biztosít még a legkritikusabb üzemi körülmények között is. Könnyen karbantartható. Ez a csatlakozás kiküszöböli az olajszivárgást a kábel mentén felfelé a csatlakozásig. A kábel minősége megfelel az ivóvíz szabványoknak (WRAS, ACS, KTW szerint bevizsgálva).

Tengely: a forgórészben szénacélból készült, a lehető legjobb elektromos jellemzők eléréséhez.  A tengely kinyúló részei AISI 304 rozsdamentes acélból készülnek. Egy speciális DUPLEX acélötvözet kerül a 3 LE-nél nagyobb teljesítményű motorokba az AISI 304 helyett. Ez az acélfajta egyesíti a kiváló korrózióállóságot és a nagy mechanikai szilárdságot, mely különösen fontos nagy indítónyomatékok esetében.

Previous
Previous

PM 4” vízhűtésű (4OM) motorok

Next
Next

PM 4” olajhűtésű (4OM) motorok