DYNTELL.ERP vállalatirányítási rendszer bevezetése az Aqualift Kft.-nél

A támogatott vállalkozásnál a támogatási kérelem keretében bevezetett vállalati folyamatmenedzsment és e-kereskedelmi modulok, felhőalapú online üzleti szolgáltatások száma 13 db.

Ezek a következők:

"Helyben telepített":

  • vállalati CRM, értékesítés terület

  • kontrolling és döntéstámogatás

  • beszerzési, logisztikai terület

  • pénzügyi, számviteli terület

  • adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/megoldás

"Felhőalapú":

  • humán erőforrás és bérszámfejtés

  • távés csoportmunka támogatás

  • internetes értékesítés (Vállalati webáruház)

  • munkafolyamat-irányítási rendszer (workflow)

  • elektronikus iratkezelési rendszer

  • tudásmenedzsment specializált megoldás

  • online (elektronikus) fizetési megoldás

  • szolgáltatásmenedzsment

A jelen projekt - azon keresztül, hogy hozzájárul a pályázó cég elavult informatikai-, és eszközellátottságának javításához - segíti a hazai KKV-k fejlődését, így azoknak a gazdaságban betöltött szerepének, piaci pozíciójának erősítését.

Next
Next

AQUASTRONG márka piaci bevezetése, CALPEDA és ZENIT szivattyúk készletének fejlesztése